Welke cijfers staan er op een (havo-)diploma?

Zoals hierboven al staat, ik zou graag willen weten welke cijfers er op een (havo-)diploma staan. En meteen maar mijn tweede vraag, welke cijfers kan je werkgever zien? De cijfers van alle periodes, alleen het gemiddelde van alle periodes of alleen het eindgemiddelde van elk vak?

Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Op je cijferlijst staan alle vakken waar je les in hebt gehad in de 5e klas en de afgesloten vakken (die tevens ook in HAVO 4 zijn afgesloten, zoals maatschappijleer)

Er staan per vak een aantal cijfers.
De eerste is je schoolexamen gemiddelde, waarmee je dus het CE bent ingegaan. Daarnaast staat je CE cijfer. Die twee cijfers maken je eindcijfer, wat weer wordt afgerond op hele getallen. Daarbij staan de afgeronde cijfers ook in letters.
Uiteindelijk heb je dus 4 kolommen waar iets instaat.

Op je cijferlijst staat ook het cijfer van je profielwerkstuk + de titel van je profielwerkstuk.

En natuurlijk niet te vergeten, de uitslag.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus iedereen kan alleen nog maar mijn gemiddelde cijfers zien en niet de cijfers die ik heb gehaald in de verschillende periodes? Of zou u dat niet weten?
Powergen
10 jaar geleden
Het gemiddelde van al je SE's staat op je cijferlijst.