Van welke leeftijd kan je een half jaar engels leren in het buitenland en hoe duur is dat ongeveer?

Ik wil graag in de zomervakantie in een half jaar in het buitenland engels leren/studeren. Waar kan dit en waar leer je het dan. Kost het veel geld? Ik kan hier namelijk niet veel op internet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je idd het beste doen in een Engels sprekend land ;-)
Engeland zou een goede optie zijn, daar spreken ze goed Engels en is heel erg dichtbij Nederland.
Een half jaar een huisje huren is wel heel erg duur. Ik zou zeggen, kan je geen baantje zoeken als AU Pair, voor kost en inwoning dus?
Andere optie, zoek via een forum/chatprogramma zoals ICQ ofzo een vriend(in) daar waar je kan logeren ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou die laatste optie (ICQ / andere social media) om eerlijk te zijn afraden. We zitten over een paar dagen in april, de zomervakantie begint in juni ~ juli al. Dan heb je twee maanden de tijd om online iemand te leren kennen en vertrouwen dat 'ie je een "half jaar" in huis neemt. Heb je aan je leerplicht gedacht? De zomervakantie duurt geen half jaar en je kunt toch niet zomaar wegblijven? Leer je niet genoeg Engels op school? (Ik ga er even vanuit dat je nog vrij jong bent omdat je om leeftijd vraagt.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik doe dit jaar mijn havo en word eind juli 17

Antwoorden (1)

Ik kan je EF (eduactionfirst) aanraden. Daar mag je al vanaf je 13e. Geen idee hoe duur het is. Kan idd het best in een engels sprekend land. Neem een kijk op hun website www.ef.nl