Hoe kom ik in contact met een geneeskunde student in leiden?

Aangezien het niet mogelijk is om in leiden mee te lopen met een student en de decentrale selectie al voor de open dagen zijn, zou ik graag vragen willen stellen aan een geneeskunde student van het LUMC.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem contact op met de universiteit en vraag of zij iemand voor je weten.
Hang een briefje op een prikbord in de Universiteit.
Hang een briefje op in een supermarkt.
Misschien kun je een berichtje plaatsen op de website van de universiteit.
Probeer te achterhalen welk studentenblad zij hebben en plaats daar een oproepje in.
En misschien kun je een berichtje zetten op een site van een studentenblad of van een studentenvereniging.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek uit waar de studentenvereniging van de studenten geneeskunde zit. Daar in de buurt zich vast ook een leuke kroeg waar ze weleens iets drinken: "voilá"! Je legt contact.

Er zijn meerdere studentenverenigingen, Quintus of Augustinus of natuurlijk de Medische Faculteit der Leidse Studenten, afgekort M.F.L.S.: http://mfls.nl/

[Uit de bron:]
De Medische Faculteit der Leidse Studenten, veelal afgekort tot M.F.L.S., is een studievereniging van de opleidingen geneeskunde en biomedische wetenschappen van de Universiteit Leiden. De vereniging organiseert diverse activiteiten voor studenten, co-assistenten, artsen en onderzoekers.

http://mfls.nl/
http://nl.wikipedia.org/wiki/M.F.L.S.