Ik doe een HBOdeeltijd opleiding aan Hogeschool Rotterdam en doe een stage waar ik maar €350 verdien. Heb ik recht op een uitkering of financiering?

Deeltijders hebben geen recht op studiefinanciëring maar zijn er in Rotterdam andere financierringen voor jongeren van 20 met een deeltijd opleiding met een slechtbetaalde stage.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht betaalde stage..?! Je mag blij zijn dat je €350,- krijgt! Dit is een mooi bedrag en voor een bedrijf helemaal niet verplicht.

Het beste antwoord

Om dat te weten moet je contact opnemen met de sociale dienst.Het is in iedere gemeente anders, dus ik zou kunnen zeggen dat de mogelijkheid er hier is, maar dat hoeft dan niet voor Rotterdam te gelden.