Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik doe 4 vmbo- kader hoe kan ik naar de Islamitische Universiteit in Rotterdam gaan?

Ik ben 16 jaar. Ik wil graag naar de Islamitische universiteit maar ik kan die school niet bereiken, omdat ik vroeg naar school ga en laat uit kom.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
798
ronron1212
10 jaar geleden
Je zult toch minimaal hbo moeten hebben
Powergen
10 jaar geleden
http://www.islamicuniversity.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=146&Itemid=1080&lang=nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas is het niet mogelijk om je schooltijden voor zulke activiteiten te verzuimen, maar misschien kun je wel wat regelen met je huidige school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel, ik moet dit jaar een opleiding kiezen vandaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan je mentor/mentrix je verder helpen. En je kunt ook een mailtje naar de school sturen. :-)
Nee, dat gaat niet lukken, om de universiteit te mogen doen, heb je VWO, of een propedeuse HBO nodig, je kunt alleen naar de universiteit als je 1 van de 2 behaald. Je kunt op het HBO terecht met HAVO en VWO.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik vergeet MBO 4 voor de HBO.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je hebt hier een MBO, HAVO of VWO voor nodig, of je moet via de toelatingstest worden toegelaten, laat 1 van je ouders, of de school waar je nu zit, eens informatie opvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Islamitische Universiteit is een school over geloofszaken, en heeft niets met je studie te maken. -1
Powergen
10 jaar geleden
Joey7 onzin, ik zie toch duidelijk op hun website dat er allen bachelor en master opleidingen worden gegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Powergen, Joey heeft gelijk, ik zat er naast, maar ondertussen is de fout hersteld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding