Ik begrijp dat je nu een BOL opleiding doet (met stage) en op een andere school dezelfde richting wil doen maar dan BBL (met leerwerkplek en 1 dag per week naar school).

Dat is in principe wel mogelijk maar je moet dus wel een leerwerkplek hebben die goedgekeurd is. Zodra je die hebt bel je de beoogde nieuwe school en bel je die en vraag je of je over kunt stappen.

Als je iets anders bedoelt moet je je vraag nog even toelichten.