Mag je met je 17de naar het eerste middelbaar?

Ik ben een meisje van het jaar 1997 en ik zou volgend schooljaar graag terug naar het eerste middelbaar ASO gaan. Kan en mag dat? Ik heb het eerste middelbaar vroeger al 2 keer gedaan maar ik had toen in die periode heel veel meegemaakt en ze wisten niet dat ik autistisch was. Ik zou dolgraag opnieuw naar het eerste gaan. Ik zit nu in het vierde kantoor BSO maar ik ben daar echt doodongelukkig! Ik hoop zo dat het kan!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk niet dat het mogelijk is om van het 4de naar 1ste te gaan maar ik denk wel dat als je tijdens de zomer heel de tijd leert voor de gemiste vakken van aso je mss terug mag gaan naar het 3de. Je moet het is aan je school vragen ;)