Ik zag een opleiding waarvoor je een high school certificate nodig hebt, is een vwo diploma dan ook geldig of hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een VWO diploma is uw middelbare school diploma. Een high school certificate is een hoge school diploma dus dan moet u gaan denken aan: MBO HBO (BACHELOR) en universiteit

Toegevoegd na 21 minuten:
Maar je kan het altijd proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kierkegaard47
10 jaar geleden
euh .... nee. Uit Wikipedia (pagina high scool).: "Over het algemeen omvat een high school vier leerjaren en zijn kinderen veertien jaar oud als ze naar high school gaan. Het behalen van het high school-diploma is meestal een vereiste om door te gaan naar een college of universiteit." Wat dat betreft zou het dus inderdaad grofweg vergelijkbaar moeten zijn met onze middelbare school (welk niveau, daar doe ik dan verder geen uitspraak over).
Ivana
10 jaar geleden
Het niveau van High-school is lager dan van ons VWO