Meestal wordt zoiets bepaald aan het einde van het eerste en eventueel het tweede jaar. Als je eenmaal begonnen bent aan het derde jaar wordt je kans wel heel erg klein omdat je dan al twee jaar lang een achterstand aan het maken bent.

Als je dit echt serieus wilt zul je dit moeten bespreken op je school, vraag waar je aan moet voldoen en wanneer.

Verder: na kader kun je vaak gewoon naar een mbo4 opleiding, net als na vmbot/mavo. Je kunt alleen niet naar de havo, wat wel kan na vmbot/mavo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt echt aan je cijfers je houding en de school. De kans is klein maar het is niet onmogelijk. Ga met je mentor en teamleider over praten dan weet je meteen hoe en wat. Succes