Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik etikettens van het merk Lief! kopen voor op mijn kaftpapier?

Voor school moet ik etikettens hebben op mijn kaftpapier. (zoals gewoonlijk) nou heb ik al kaftpapier van Lief! bij de V&D in Enschede gekocht. (zelf wonen wij vlak bij Zutphen dus ik kom daar niet makkelijk weer terug) toen waren de etikettens van Lief! al uitverkocht, wat ik erg jammer vond. Maar er is geen V&D bij ons om de hoek. Kent iemand misschien Zutphen (of iets daar vlakbij) waar ze dat misschien verkopen (in andere winkels bijvoorbeeld.)
Groetjes
Jils

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
483

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt etiketten van Lief! online bestellen bij Van Dijk voor € 2,95 per vel: http://www.vandijk.nl/webshop/p/lief-etiketten-8712346831362?gclid=CKKL37iyj7kCFU3LtAodUFoAPw
Maar als je daar al kaftpapier van hebt, dan is het toch veel mooier om er blanco etiketten op te plakken? Die kan je bij elke (kantoor)boekhandel, elk warenhuis, elke voordeeldrogist, en ook bij de Action kopen. Scheelt een boel onkosten...

Toegevoegd na 6 minuten:
correctie: niet per vel maar 3 vellen (met elk 6 etiketten)
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding