IT opleiding. IT betekent Informatie Technologie en is dus een heel breed begrip.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naast IT (zoals bovengenoemd antwoord) gebruikt men ook vaak de benaming ICT (Informatie en Communicatie Technologie)

Bijgevoegd een aantal linken naar diverse MBO opleidingen (verspreid over het land), studie richting ICT.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ging over een middelbare school, dus niet MBO.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt maar net aan je definitie van "middelbare school" "de middelbare school, waar middelbaar onderwijs aan leerlingen werd gegeven. Sinds 1 augustus 1968 vervangen door school voor voortgezet onderwijs, meestal in een scholengemeenschap. De benaming middelbare school wordt echter nog heel vaak gebruikt bij voortgezet onderwijs en leeft in Nederland sinds 1996 voort bij het middelbaar beroepsonderwijs, waar het onderwijs wordt aangeboden aan deelnemers." bron; http://nl.wikipedia.org/wiki/Middelbare_school