Wat is de boekenlijst voor hbo informatica?

Dit is voor mij de bepalende factor voor het wel/niet volgen van deze opleiding. Het staat helaas nergens op internet.

Ik zou graag de boekenlijst voor jaar 1 hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op Studystore.nl kan je boekenlijsten inzien. Indien je bijvoorbeeld Informatica bij Avans gaat volgen heb is de boekenlijst voor het eerste blok als volgt: https://www.studystore.nl/boekenlijst/avans-hogeschool/breda/avans-ac-voor-engineering-ict/opleiding-informatica-blok-1/(a)-propedeuse-23bimivp1-de-ondernemende-aei-stud-(j-v-houte Een collegejaar kent 4 blokken. Als je terug gaat kan je de boekenlijst van bijvoorbeeld blok 2 vinden. De meeste boeken heb je waarschijnlijk al het vorige blok aangeschaft. De boekenlijsten verschillen per opleiding en school, dus kan zou je ook kunnen zoeken op de school die je op het oog hebt. De boekenlijsten zijn niet altijd per blok. Zo is de boekenlijst van mijn opleiding voor één jaar. Na het aanmelden voor de opleiding, of op de pagina van de opleiding, krijg je te horen welke boekenlijst je dient te bestellen. Als je het graag eerder wilt weten, kan je ook even naar de hogeschool bellen of mailen.

Bronnen:
www.studystore.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100