Ik kan nog maar 20 maanden studiefinanciering ontvangen van DUO (IB groep). Hoe moet ik daar een opleiding van volgen?

Als een opleiding 3-4 jaar is dan moet ik sowieso 2 jaar alles gaan betalen. Deze opleiding die ik af heb gemaakt is namelijk niet het vak wat ik uit wil oefenen in de toekomst.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het ligt aan je omstandigheden; welke vaste lasten heb je? Heb je een vast inkomen? Kun je die eventuele baan behouden met je studie? Hoe en waar woon je? (Woon je thuis of uit huis, i.v.m. hoogte van de stuf) Want van 20 maanden studiefinanciering kan ik niet meer maken.. Je kan het opsparen als je alle andere kosten door andere middelen weet te onderhouden.. Als je wilt kun je altijd een studie volgen. Het ligt er maar aan hoeveel je er voor over hebt.. het hoeft niet allemaal vanuit de overheid te komen.

Je kan bij DUO ook lenen voor een aantrekkelijk rentetarief (zo aantrekkelijk dat je 2 jaar geleden winst maakte wanneer je het op een spaarrekening zette). De lening betaal je naar draagkracht terug na je studie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100