Is het mogelijk om mijn cijfers op te halen als ik al geslaagd ben op het VWO?

Ik zit nu nog in de 5e klas, dus ik ben nog niet geslaagd.
Na het VWO wil ik graag geneeskunde gaan doen. Als ik hier dat jaar niet word toegelaten wil ik graag een tussenjaar nemen. Hierin wil ik niet compleet nutteloos zijn, en het liefst wat cijfers van belangrijke vakken ophalen, om het jaar daarna een grotere kans op toelating te hebben. Ik wil dus niet al de vakken over doen, het liefst alleen biologie en natuurkunde. Is dit mogelijk? Het liefst op volwassenenonderwijs, en niet op de middelbare school.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is mogelijk. Je krijgt dan een los certificaat met een cijfer erop. Deze lever je mee als je je diploma moet laten zien.