wat is de taak van een algemeen bediende op het ocmw?

ik las een interessante vacature : algemeen bediende op ocmw .. ze vragen geen specifieke studie (vb maatschappelijk assistent) iemand enig idee wat deze job zoal inhoud?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn, afgekort OCMW, is een openbare instantie per gemeente in België. Het OCMW verstrekt diensten aan kansarmen, zorg aan ouderen (het OCMW beheert onder andere bejaardentehuizen) en ook psychische hulp aan de inwoners.

Als men een algemeen bediende zoekt,zonder vooropleiding, dan denk ik aan allerlei werk, zoals post rondbrengen, , boodschappen doen, opruimen....Een soort van huismeester, of manusje-van-alles.

Maar je moet altijd bellen als je serieus wilt solliciteren en dan vraag je dat. Daar is niks raars aan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of het gaat om, wat ze in Nederland noemen: licht administratief werk.