Ik ben nu afgestudeerd. Tot wanneer ontvang ik nog stufi als ik me nu uitschrijf?

Wat is de laatste maand dat ik nog stufi ontvang als ik me nu uitschrijf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zul je ongetwijfeld op Duo kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk op: http://www.duo.nl/particulieren/studiefinanciering/sfho/stopzetten/stopzetten.asp

Antwoorden (1)

Als je stopt met je opleiding, moet je de datum waarop je wordt uitgeschreven doorgeven. Je hebt recht op studiefinanciering tot en met de maand waarin de onderwijsinstelling je uitschrijft.

In de meeste gevallen kun je in de zomermaanden geen collegegeld terugkrijgen en blijf je ingeschreven tot en met 31 augustus. Blijf je ingeschreven staan bij je onderwijsinstelling tot en met augustus en heb je nog niet al je studiefinancieringsmaanden verbruikt? Dan heb je ook recht op studiefinanciering tot en met augustus. Je studentenreisproduct moet je dan uiterlijk op de vijfde werkdag van september stopzetten.
fisbel