Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de schoolvakantiedagen van 2013-2014 van het MBO?

Vanaf herfstvakantie tot zomervakantie nieuwe schoolperiode 2013-2014.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Instellingen in het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) en hoger onderwijs bepalen zelf de data van vakanties. De verplichte data voor de zomervakantie en de adviesdata voor de overige vakanties gelden niet voor deze scholen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die kun je alleen bij je eigen opleiding opvragen: "Voor studenten op het mbo, hbo of de universiteit is niet vastgelegd hoeveel vakantiedagen zij hebben. Ook gelden er geen verplichte data voor de zomervakantie en adviesdata voor de overige vakanties. Dit betekent dat deze scholen zelf de vakanties bepalen. Ze moeten hierbij wel rekening houden met de urennorm voor mbo en hbo/universiteit. "

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/aantal-vakantiedagen-onderwijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik voor mijn data altijd kalender-365, maar nu blijkt dat ze zelf een subpagina hebben, met schoolvakanties, kijk maar onder bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding