Mag ik zonder toestemming voorlichting geven op scholen?

Ik wil voor een goed doel voorlichting gaan geven op basisscholen. Heb ik hier een KVK (stichting) inschrijving voor nodig of enige andere toekenning?
Dit is geheel vrijwillig en verdien hier niets aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Nee, dat is niet nodig.

Wel dat je activiteit is goedgekeurd door het bestuur van de school of namens het bestuur door de directeur van de school. De leerkracht van de groep dient ook aanwezig te zijn tijdens het geven van de voorlichting, want deze heeft onderwijsbevoegdheid en jij (waarschijnlijk) niet.
Computoon
10 jaar geleden
Volgens mij moet de school hier wel mee instemmen ( als je op het grondbezit van de school staat) als je daar buiten staat is het geen probleem want dan is het de openbare weg