Hoe bereik ik mbo-studenten die mijn vragenlijst in willen vullen?

Voor mijn masterscriptie doe ik onderzoek naar het effect van advertenties op mbo-studenten. Het probleem is nu alleen dat ik enorm weinig deelnemers kan vinden voor die de vragenlijst in willen vullen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vraag het bij een mbo opleiding of je een aantal minuten van een willekeurige les mag gebruiken om de leerlingen een vragen lijst in te laten vullen. Ik denk dat er niet al te moeilijk over wordt gedaan, probeer het desnoods bij een middelbare school als dat ook mogelijk is voor je scriptie