Telt het combinatiecijfer (ANW/maatschappijleer/profielwerkstuk) mee voor het gemiddelde van de CE-week, die minimaal 5,5 moet zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Het antwoord is NEE, in tegenstelling tot wat hierboven wordt beweerd (ik doe zelf examen VWO en ik ben hopelijk goed ingelicht). Dit is ook terug te lezen in de bron van mijn voorganger: het CE-gemiddelde moet minimaal 5,5 zijn (je doet geen CE voor het combinatiecijfer; dat is een SE-onderdeel). Daarnaast zijn er nog aanvullende eisen, ook terug te lezen in de bron hierboven.

Toegevoegd na 6 uur:
Het voorafgaande antwoord is verwijderd. De bron waar ik op doelde:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Mike12345, als jouw antwoord (uiteindelijk) meer punten krijgt dan het antwoord van Computoon, dan komt jouw antwoord boven dat van Computoon te staan. Na het sluiten van de vraag komt het antwoord met de meeste punten bovenaan te staan. Het is dan niet meer duidelijk dat je met "hierboven", "de bron van mijn voorganger" en "de bron hierboven" naar het antwoord en naar de bron http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/vraag-en-antwoord/wanneer-ben-ik-geslaagd-voor-het-eindexamen-havo-of-vwo.html in het antwoord van Computoon verwijst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de opmerking, daar was ik mij bij het schrijven van mijn antwoord niet van bewust!
Computoon
10 jaar geleden
Jouw antwoord is goed. Om te voorkomen dat ik straks -10 punten heb, zal ik mijn foutieve antwoord verwijderen.
Tip: kopieer dan wel weer de bron in,in je antwoord...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni, het antwoord die tot beste antwoord wordt gekozen komt bovenaan te staan, en dat is nu deze. Maar snap wat je bedoelde hoor ;-) Mike, dank voor je antwoord!