Is er een engelstalige koksopleiding in nederland?

Ik ben voor een buitenlandse vriend opzoek naar een koksopleiding in Nederland. Hij kan geen nederlands. Ik kan het zelf niet vinden...

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht deze bestaan, hoe lang duurt het dan en wat zijn de kosten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beste manier om een taal te leren is elke dag met andere mensen praten, als hij zich voor een opleiding kan inschrijven, zal hij deze zomer moeten benutten om zich verstaanbaar te maken in september.
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoe gaat hij uiteindelijk werk vinden na de opleiding? Ik denk dat je dan toch Nederlands moet kennen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dat hoeft niet echt ritsuka, er zijn ook gewoon restaurants waar men engels spreekt (of italiaans of chinees)....
Ritsuka
10 jaar geleden
Ze zijn er vast wel, maar het is toch als je hier wilt werken en wonen wel handig als je een beetje de taal spreekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je wilt niet weten met hoeveel polen ik momenteel werk die alleen maar Pools en Engels spreken. Die wonen hier gewoon hoor, hebben een huurhuis enzo ;) en ze werken prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat voorlopig alleen om het studeren zelf! Hij kent veel Nederlanders die vaak naar hem toekomen en wil nu ook wat van ons landje meekrijgen door hier een studie te volgen. ik denk dat hij daarna weer terug naar zijn eigen land gaat en anders zijn er inderdaad ook echt wel mogelijkheden!

Antwoorden (2)

Nee die zal er niet zijn in Nederland omdat het niveau van een koksopleiding daar niet hoog genoeg voor is. De mensen die die opleiding gaan doen hebben over het algemeen een niet zo hoog niveau Engels op hun vooropleiding gehad dat ze een opleiding volledig in het Engels kunnen doen dus de animo voor zo'n opleiding is veel te laag.

Je zult naar het buitenland moeten daarvoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zeker! Sinds maart 2019 biedt de Horeca Academie in Den Haag een Koksopleiding in het Engels. Je kan op ieder moment starten met de opleiding. Dat is echt een voordeel!