Waar vind ik mijn OCW nummer?

Om mij aan te melden voor een studie heb ik een OCW-nummer nodig. Dit nummer staat echter niet op studielink en ook niet op een van de brieven van het duo.
Op de site heb ik mijn BSN al geprobeerd maar deze accepteert hij niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer je DUOnummer eens want OCW-nummer is een erg oude naam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het moeten 12 cijfers zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nergens een duo nummer, op de brieven van het duo staat hij niet en ook niet als ik inlog bij het duo. Waar zou dit moeten staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.dsw.nl/consumenten/default.aspx?page=contact_faq&faq=125
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stond uiteindelijk nog steeds niet op een brief, maar wel op mijn bankafschriften!