Hoe kun je het beste leren voor de GMAT test?

Ik moet voor een universiteit de GMAT test maken. Heeft er iemand tips hoe ik het beste kan leren voor deze test? Zijn er nederlandstalige boeken hierover? Heeft hier iemand zelf ervaring mee?

Toegevoegd na 55 minuten:
Extra info na aanleiding van een reactie. De GMAT is een test die je analytische vaardigheden toetst. Hier kun je er meer over lezen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Graduate_Management_Admission_Test

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een gmat test? Misschoen hebben mensen ideeen voor je als ze weten wat het is...

Antwoorden (1)

Voor de GMAT test heb je in Nederland zelf geen hulpbronnen, in de USA echter zijn er talloze werk- en leerboeken die je zullen voorbereiden op de test. Je kunt kijken op websites van Amerikaanse boekhandels en zo regelen dat zij deze boeken naar je opsturen.