Van nagenoeg elke site kun je (wat) leren, zelfs van deze site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Eerst op de site van de bibliotheek in de buurt, dan daar de boeken gaan halen en daaruit leren. Op het internet staat zoveel onzin dat het moeilijk is om eruit te halen wat te leren valt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.wikipedia.org vind ik wel leerzaam, helaas niet altijd even betrouwbaar
www.grenswetenschap.nl vind ik ook erg interessant

meestal zoek ik via google op specifieke onderwerpen, zo kom je op forums of uitgebreide websites... Doelgericht zoeken is de beste zoekmethode om jou grenzen van kennis uit te breiden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar bij onderstaande links...
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit je vorige vraag begrijp ik dat je een site zoekt waarop je schoolse kennis kunt opdoen. Ik herinner me wel zo een site die gelinkt is aan een projekt van de lerarenopleiding Ubbo Emmius maar of die nog echt in leven is vraag ik me af. Daar werden indertijd ook vragen van scholieren gesteld en beantwoord.
Verder is er nog www.kids.kennisnet.nl. Je kan daar ook vast terecht met verdere vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kennis overhoren kun je met bijvoorbeeld wrts.nl. wat ik zelf fijner vind is teach.nl, even het programmaatje downloaden en dan lijsten importeren van woordjesleren.nl :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruiken ze hier ook dagelijks, werkt blijkbaar erg fijn +1
www.wrts.nl, Daar kan je je woordenlijsten invoeren en het programma overhoort je, en geeft je een cijfer. Je kan de woordenlijsten zelf intypen of downloaden vanaf woordjesleren.nl. Wel moet je inloggen met je email, meer gegevens zijn er niet nodig! Erg handig, ik oefen er ook mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bibiliotheeksite, wikipedia (ookal moet je uitkijken voor dingen die niet kloppen), allerlei andere wiki's, GoeieVraag en natuurlijk sites die daarvoor zijn, zoals LOI.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.woordjesleren.nl is een goeie site om woordjes te leren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op alle sites kun je iets leren klik google maar aan met een trefwoord van wat je wilt leren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind je vraag erg onvolledig, wat leren?

Als het om woordjes leren gaat kun je www.wrts.nl eens proberen, ideaal! Kun je zelf woordjes invoeren en jezelf vervolgens op allerlei manieren overhoren.