Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (11)

Van nagenoeg elke site kun je (wat) leren, zelfs van deze site...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Eerst op de site van de bibliotheek in de buurt, dan daar de boeken gaan halen en daaruit leren. Op het internet staat zoveel onzin dat het moeilijk is om eruit te halen wat te leren valt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.wikipedia.org vind ik wel leerzaam, helaas niet altijd even betrouwbaar
www.grenswetenschap.nl vind ik ook erg interessant

meestal zoek ik via google op specifieke onderwerpen, zo kom je op forums of uitgebreide websites... Doelgericht zoeken is de beste zoekmethode om jou grenzen van kennis uit te breiden :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar bij onderstaande links...
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit je vorige vraag begrijp ik dat je een site zoekt waarop je schoolse kennis kunt opdoen. Ik herinner me wel zo een site die gelinkt is aan een projekt van de lerarenopleiding Ubbo Emmius maar of die nog echt in leven is vraag ik me af. Daar werden indertijd ook vragen van scholieren gesteld en beantwoord.
Verder is er nog www.kids.kennisnet.nl. Je kan daar ook vast terecht met verdere vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kennis overhoren kun je met bijvoorbeeld wrts.nl. wat ik zelf fijner vind is teach.nl, even het programmaatje downloaden en dan lijsten importeren van woordjesleren.nl :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruiken ze hier ook dagelijks, werkt blijkbaar erg fijn +1
www.wrts.nl, Daar kan je je woordenlijsten invoeren en het programma overhoort je, en geeft je een cijfer. Je kan de woordenlijsten zelf intypen of downloaden vanaf woordjesleren.nl. Wel moet je inloggen met je email, meer gegevens zijn er niet nodig! Erg handig, ik oefen er ook mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bibiliotheeksite, wikipedia (ookal moet je uitkijken voor dingen die niet kloppen), allerlei andere wiki's, GoeieVraag en natuurlijk sites die daarvoor zijn, zoals LOI.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.woordjesleren.nl is een goeie site om woordjes te leren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op alle sites kun je iets leren klik google maar aan met een trefwoord van wat je wilt leren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind je vraag erg onvolledig, wat leren?

Als het om woordjes leren gaat kun je www.wrts.nl eens proberen, ideaal! Kun je zelf woordjes invoeren en jezelf vervolgens op allerlei manieren overhoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding