Welke hogescholen geven de HBO Food & Business?

De Hogeschool Arnhem-Nijmegen is mij al bekend, maar zijn er verder nog HS-en die deze opleiding geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Christelijk Agrarische Hogeschool in Dronten heeft een opleiding International Food Business. Verder heb ik de indruk dat er niet veel opleidingen aangeboden worden, behalve wat je zelf al hebt genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook terecht bij de Hogeschool Van Hall Larenstein. Deze hogeschool in Leeuwarden is onderdeel van Wageningen UR. Je kunt daar als onderdeel van de hbo-opleiding 'Bedrijfskunde en agribusiness' een major Foodmarketing and Retail volgen. In deze opleiding "Voeding en marketing" wordt onder meer aandacht besteed aan kwaliteitsmanagement, voeding & trends, gezonde voedingsmiddelen maken, en vermarkten.
Amadea