welk middelbareschool niveau heb je nodig voor een helicopter opleiding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de hobby, voor gewoon gebruik, in de marine of nog anders? Wil je een prive opleiding doen of wil je er mee werken, wat voor werk wil je dan doen? Kortom hier kan ik geen antwoord op geven.

Antwoorden (1)

Om helikopterpiloot te worden moet je in ieder geval de HAVO doen en eigenlijk kun je daarna meteen naar een pilotenschool. Het is het beste engels, wiskunde, en natuurkunde in het pakket te hebben want daar heb je veel aan tijdens de pilotenopleiding.

http://www.opleidingenberoep.nl/ts/ob/godest.php?allpars=VmVyaGFhbGlkPTExMCZkZXN0aW5hdGlvbj0uL3ZpZXdfZXJ2YXJpbmdzdmVyaGFhbC5waHA=