Hoe kan ik een bedrijf netjes vragen om contact met me op te nemen?

Ik wil binnenkort stage gaan lopen bij een bedrijf in Londen.
Ze hebben me laten weten dat ze me graag als stagiaire willen ontvangen.
Nu heb ik de laatste tijd niks meer van ze gehoord. We zouden de details van de stage nog bespreken.

Hoe kan ik op een nette manier (in het engels) vragen of ze weer contact met me op kunnen nemen? Ook omdat het anders kort dag word naar het begin van de stage.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Schrijf gewoon een mail of bel ze op. Ik zou het per mail bijvoorbeeld zo brengen.
Hoop dat je er wat mee kan. Succes.

Dear Sir,Madam,

On the xxth of January you responded to me positively on my request for an internship at your company. Since we have agreed that I would begin at ..... it would be convenient for both parties to discuss the latest details for my internship. This way I can make the last arrangements before I start.

Kind regards and hope to hear from you soon,

etc...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk kun je altijd contact met ze opnemen.
Per e-mail, per telefoon of per brief, net welke gegevens je hebt.
Je refereert naar de eerdere afspraken en vraagt om nadere informatie.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik neem aan dat als je stage gaat lopen in Engeland, dat je dan genoeg Engels kent om een keurig briefje te kunnen schrijven.