Niet héél uitgebreid, maar wel een aardige indicatie van hoe je bij een echte IQ-test zou scoren: de Mensa-thuistest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis, uitgebreid en IQ-test gaan niet samen.
Er is een aantal testen op internet die leuk zijn om te doen, maar de score komt vaak niet volledig, maar ook zeer regelmatig helemaal niet, overeen met de score die je zou halen op een 'echte' IQ test zoals de WAIS.

Maar waarom zou je je IQ willen weten, het is 'maar' een nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.quest.nl/braintainment/home/braintainment/doe-de-qq-test

dit is geen iq test, maar een qq test, dat is een soort van iq, maar dan met je muziekale kennis, mensen kennis, enzovoort enzovoort. Kijk zelf maar. Wil je echt een iq test? kijk dan op: http://www.bnn.nl/page/iqtest/

maar ik raad zelf de qq test aan, die is ook veel leuker om te doen! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PiCompany geeft een test die ruim 1/2 uur duurt en je krijgt een leuk rapport via de mail. Gratis.