Hoe kom ik de personeelskamer binnen op de 1e dag van mijn stageschool?

Ik heb volgende week mijn eerste stagedag en ik ben al een keer op de school langs geweest. Ik heb ook al kennis gemaakt met sommige collega's. Het is denk ik niet nodig om als ik op 1e stagedag de personeelskamer binnenkom om dit weer te doen? Of wel? Ik twijfel er echt over omdat ik goede indruk wil maken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij toch dat je, als je aankomt bij de school, je meldt bij de conciërge of een andere medewerker. Heb je verder niet een stagebegeleider, die je zal opvangen en verder begeleiden de eerste dag? Hij of zij zal je vast de eerste dag verder helpen.

Of er dan nog een moment is om je (verder) voor te stellen aan je collega's, dat kan je aan hem of haar vragen of vanzelf zien. Overigens zal je waarschijnlijk vanzelf wel in de personeelskamer terecht komen. Ik neem aan dat alle docenten en overig personeel daar de pauzes doorbrengt of luncht, jij toch ook, dan?
Antoni
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

gewoon naar binnen lopen, je netjes voorstellen aan iedereen, en dan even aan een collega waarmee je kennis hebt gemaakt vragen hoe het hier dagelijks gaat. Hij/zij zal je vast wel uitleggen waar de koffiemachine staat en de rest op de werkvloer