Hoe vind ik een stagair?

Ik heb nu vijf jaar een website die wel aardig loopt, maar ik vind dat ik er meer mensen mee moet kunnen trekken. Mooie klus voor een stagair marketing of Commerciele economie of zo. Maar hoe krijg je een stagair? De lokale HBO hier eist dat je een kantoor hebt, zodat de stagair braaf elke dag om 9:00 op kantoor zit, maar ja, de site is geen groot bedrijf (levert geen geld op trouwens) en een kantoor is er niet. Ook kan ik geen vergoeding betalen...

Hoe kom ik aan een goede stagiar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zorg dat je eventueel een erkend leerbedrijf kan worden. Dan wordt je sowieso op een site vermeld waar meer erkende bedrijven opstaan van jouw sector. In mijn geval kenwerk.nl voor toeristische bedrijven.. Ik weet hier niet veel van af, het is een tip

Je zou kunnen navragen bij de Ecabo (MBO stages zakelijke dienstverlening) of er mogelijkheden zijn om een erkend leerbedrijf te worden. Je bent niet verplicht om een stagevergoeding te geven. Waarschijnlijk ben je alleen verplicht om een verzekering te hebben voor een stagiaire en een erkend bedrijf te zijn. Mocht dat niet lukken lukken als stage dan kun je kiezen of er een stichting oid van te maken. Maar dan zal het om vrijwilligerswerk gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100