Hoe verdien ik geld terwijl ik op kamers zit, studeert en geen werktijd hebt?

Ik weet te weinig over dit soort dingen en dat is zeker niet slim op een leeftijd waar jongeren bijna op kamers zitten (17).

Toegevoegd na 4 minuten:
* ik heb het over de kamerhuur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Geen tijd om in het weekend een bijbaan te doen? Of een avond in de week ofzo? Supermarkt bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de McDonald's kan je zelf inplannen wanneer en hoeveel je wilt werken. Dus ook 's nachts in het weekend bijvoorbeeld. Werk er zelf ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proefpersoon bij TNO voor voedsel, proefpersoon bij medicijnfabrikant. Kost niet veel tijd, levert wel wat op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kost echt wel veel tijd. Voor medicijnen onderzoek moet je vaak ogenomen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O, mijn ervaring is anders.
De meeste studenten hebben OF een bijbaan(tje) in de avonduren of het weekend, OF ze hebben ouders die bijdragen aan hun studiekosten, OF ze hebben een aanvullende lening waarmee ze hun studie bekostigen.
Als je een hele zware studie volgt of heel veel tijd nodig hebt voor je studie, zul je dus moeten lenen of bij je ouders aan moeten kloppen.