Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verdien ik geld terwijl ik op kamers zit, studeert en geen werktijd hebt?

Hoe verdien ik geld terwijl ik op kamers zit, studeert en geen werktijd hebt?


Ik weet te weinig over dit soort dingen en dat is zeker niet slim op een leeftijd waar jongeren bijna op kamers zitten (17).

Toegevoegd na 4 minuten:
* ik heb het over de kamerhuur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Geen tijd om in het weekend een bijbaan te doen? Of een avond in de week ofzo? Supermarkt bijvoorbeeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de McDonald's kan je zelf inplannen wanneer en hoeveel je wilt werken. Dus ook 's nachts in het weekend bijvoorbeeld. Werk er zelf ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proefpersoon bij TNO voor voedsel, proefpersoon bij medicijnfabrikant. Kost niet veel tijd, levert wel wat op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kost echt wel veel tijd. Voor medicijnen onderzoek moet je vaak ogenomen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O, mijn ervaring is anders.
De meeste studenten hebben OF een bijbaan(tje) in de avonduren of het weekend, OF ze hebben ouders die bijdragen aan hun studiekosten, OF ze hebben een aanvullende lening waarmee ze hun studie bekostigen.
Als je een hele zware studie volgt of heel veel tijd nodig hebt voor je studie, zul je dus moeten lenen of bij je ouders aan moeten kloppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding