heeft iemand ervaring met de opleiding secetarieel medewerker niveau 2 en de examens daar van?van de nha?

Zo ja ik moet je toetsen bassis kennis archiveren en europees computer rijbewijs doen. is dit moelijk en heeft iemand leer tips. dankewel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niveau 2 is zo goed als het laagste niveau op het MBO en daar kun je naar toe na de laagste opleidingen in het voortgezet onderwijs. Ik weet niet hoe oud je bent maar je kunt het dus vergelijken met de opleiding die je vroeger na de LBO deed.

Op zich niet heel moeilijk dus maar als je lang niet geleerd hebt zal dat lastig worden. Ook wordt er tegenwoordig veel meer aandacht aan Nederlands en Rekenen gegeven en die toetsen moet je vaak ook halen.

Leertips kun je ook wel bij de NHA krijgen neem ik aan, het is ook hun doel dat jij je diploma haalt maar meer praktische tips zijn beter te geven als je ziet wat je hebt, wat je moet leren en waar je moeite mee hebt. Vraag hulp aan kennissen, buren of familie om je te overhoren of het met je door te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Qua secretariële opleidingen kun je het beste kiezen voor een opleiding van Schoevers. Deze heeft verschillende opleidingen.
Als je wilt kiezen voor een thuis studie heeft de LOI een thuisstudie in combinatie met Schoevers.

Ik geef je dit advies omdat Schoevers als een zeer goede opleiding staat aangeschreven binnen de secretariaatsopleidingen. Als je deze op je CV kunt zetten, heb je daarna op de arbeidsmarkt sowieso al een streepje voor.