Welke vergoedingen/leningen kan ik afsluiten/krijgen als een alleenstaande moeder wat betreft studie?

Ik wil graag de opleiding Medische basiskennis doen. Dit omdat dit diploma nodig is om aan te sluiten bij de zorgverzekeraars. Omdat ik een alleenstaande moeder ben heb ik niet zo 1,2,3 1500 euro liggen voor deze opleiding. Waar kan ik aankloppen? Het levenlangleren krediet is geen optie; dit heb ik al nagevraagd. De instituten waar de juiste opleidingen gegeven worden komen niet in aanmerking. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als de studiekosten betrekking hebben op je huidige of toekomstige beroep, kun je ze aftrekken bij je belastingaangifte. Dat houdt echter nog steeds wel in dat je ze eerst zelf moet betalen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! Daar heb ik even niet aan gedacht. Dan krijg je toch een deel terug. :)