Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Slaat dit cijfer op alle vakken of alleen de verplichte?

Ik wil gaan studeren in England. Ik zit alleen een beetje in de rats om mijn cijfers. Bij de studie staat als nodig zijnde:

Award of the Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs (VWO) with an overall average of 8.0.

I vraag me af of dit op alle vakken slaat of alleen de verplichte 3. En gaat het hier om de eindcijfers of alle cijfers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
600

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er staat "award" en "overall". Ik zie dit als het gemiddelde eindcijfer van ALLE vakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat dat je voor de vakken die van belang zijn voor de studie die je wilt gaan volgen een 9 moet hebben. En het gemiddelde cijfer van álle vakken op je eindlijst moet minstens 8 zijn.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Er staat dus:

Award of the Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs (VWO) with an overall average of 8.0.

Please see A levels for subject requirements. Where A* is required at A Level, 9 will be required in the individual VWO subject; for A, 8 will be required; and for B, 7 will be required.

A score of 16-18 points in three higher level subjects preferably to include English Language, Mathematics or a science subject, with no score lower than 5.
---------------------------
Op je cijferlijst van je diploma moet het gemiddelde dus een 8,0 zijn van AL je cijfers.

Verder moet je een 8 hebben voor (bij voorkeur) Engels, Wiskunde en een vak als natuur- of scheikunde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding