Word scholing/opleiding/cursus nog vergoed door het UWV of de gemeente?

Vergoed het UWV (of de gemeente) nog een opleiding of andere vormen van scholing? Ik lees tegenstrijdige berichten op het internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ook UWV en gemeente hebben minder geld te besteden, De tijd van: O lijkt je dat leuk om te doen, is voorbij. Dus de kans is heel erg klein dat het nog gebeurt, er moeten wel heel goede redenen en een goede kans op een baan voor zijn
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed. Mooi. En dan? Wat als je een opleiding/cursus wil volgen van 2-3 dagen per week en dus maar 2 dagen kan werken? Hmmm...
anneliez
11 jaar geleden
baantje erbij zoeken voor de avonduren of weekend.
Je bent niet de enige die moet werken naast de studie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je kan wel zoveel wíllen ;-).
Kijk naar een mogelijkheid om naast je werk een opleiding te volgen, dit is vaak wel mogelijk.
toen ik dat enige jaren geleden aan de uwv vroeg zeiden zij tegen mij dat een middelbare schooldiploma genoeg was, en dat je de rest zelf moest betalen. ik denk niet dat de situatie nu verandert is.