Die zijn er wel, maar dat wordt flink zoeken. Sommige kunstacademies/hogescholen hebben officieel geen februari-instroom, en andere hebben die wel, maar dan alleen voor bepaalde opleidingen. Zo zie je hier, dat de HKU geen februari-instroom heeft, maar wèl voor de basisopleiding Beeldende Kunst en Vormgeving. Dat zou een prima tussenoplossing kunnen zijn.
http://sscweb.hku.nl/clk/show/id=678945/qwlo=354636_52156

Bedenk wel, dat veel hogescholen officieel geen februari-instroom hebben, maar dat er vaak best iets te regelen valt. Dat zal mede afhangen van je motivatie en je capaciteiten.

Ik raad je aan om het andersom aan te pakken. Bepaal eerst wat je precies wilt gaan doen (vormgeving is wat vaag) en daarna waar je eventueel wilt gaan studeren. (Als je in Maastricht woont, is Groningen misschien geen optie).

Mail of bel vervolgens naar de hogescholen die de opleiding van jouw keuze hebben. Daar ben je misschien een uurtje druk mee, maar dan weet je precies wat de mogelijkheden zijn, en dat werkt denk ik sneller dan eerst uit te gaan zoeken waar een februari start mogelijk is. Vooral omdat vaak een februari-instroom wèl mogelijk is, maar dat niet op de betreffende website staat vermeld.

Veel succes met je opleiding!