Hoe hoog moeten je cijfers op je Vwo (technasium) diploma zijn als je naar TU delft wilt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Welke studie wil je dan gaan doen? Voor elke opleiding gelden andere toelatingseisen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Technische Informatica!

Antwoorden (1)

Bij de Bacheloropleiding Technische Informatica word je toegelaten met:
- Vwo-diploma profiel N&T
- Vwo-diploma profiel N&G met Wiskunde B
- VWO-diploma M-profielen aantoonbaar aangevuld met Wiskunde B op VWO examenniveau

Er is geen informatie over wat er op de cijferlijst moet staan, dus kennelijk is hebben van het diploma voldoende.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dat klopt inderdaad, er is in Delft nog geen selectie aan de poort. Je hoeft dus alleen maar je VWO-diploma te halen en je bent welkom.