Hoe moet ik beginnen met mijn visiewerkstuk?

Ik wil het voor mijn SCW-opleiding hebben over gezonde voeding op de basisschool en hoe hiervoor word gezorgd. Ik moet ook een methode aankaarten, maar weet niet hoe ik moet beginnen. Interessant al die informatie op internet en in boeken... maar nu mijn visiewerkstuk nog?
Ik heb een boek waarin visiewerkstuk-vorm word uitgelegd hoe je visiewerkstuk eruit moet zien...

Ik maak echt veel liever een werkstuk over olifanten ofzo.... bleghh

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor een beertje opleiding moet je een beetje werkstuk maken. In jouw werkstuk moet je een visie op een bepaald onderwerp geven. Les één bij het maken van werkstukken is "perk je onderwerp in" Dus niet gezonde voeding op basisscholen, maar bijvoorbeeld "gezond trakteren op basisscholen.
;-) Je kan ook eens kijken wat dierentuinen schrijven over gezonde voeding voor olifanten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De opbouw van een werkstuk over gezonde voeding is vrijwel hetzelfde als van een werkstuk over olifanten.

Je begint met een samenvatting, een inleiding, de resultaten van je literatuuronderzoek, dan je eigen visie, onderbouwing daarvan, een conclusie. Vervang olifant door voeding en klaar ben je.