Zo'n beetje, ik weet niet precies wat jij onder rechten verstaat:

MBO Juridisch Medewerker - Uitstroomrichtingen

(niveau 4, middelbaar beroepsonderwijs, te volgen in: BBL en BOL)
Juridisch medewerkers leren van alles over wetten en regelgeving, maar ook administratie is een belangrijk onderdeel. Leerlingen op niveau 4 kunnen kiezen uit twee richtingen, die aansluiten op twee soorten werk; de juridisch medewerker zakelijke dienstverlening werkt op een advocatenkantoor, bij een makelaar, deurwaarder of notaris en stelt contracten op, houdt dossiers bij en geeft informatie aan klanten; de juridisch medewerker openbaar bestuur werkt bij de gemeente, een provincie of op een rechtbank. Die medewerker handelt bijvoorbeeld bezwaarschriften af, bekijkt aanvragen voor vergunningen of bereidt een proces voor. Voor beide richtingen moet je betrouwbaar en klantgericht zijn en een dienstverlenende instelling hebben.

http://www.mbostart.nl/mborechten/juridischmedewerker/
http://www.mbostart.nl/mborechten/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn, bedankt! Als ik deze opleiding volg kan ik dit combineren met politie etc?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een HELE andere vraag. Die zou ik even opnieuw stellen en het lijkt me niet dat je DEZE administratieve baan kunt doen met een BBL werk als politie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je gevraagd had naar een BBL opleiding die je kunt combineren met een baan als politieagent had ik deze aangeraden: http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=9088&inst=962
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat snap ik, maar deze is niet particulier die is echt van de politie zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je dan nu precies want mij is het niet duidelijk. Hoe kun je al bij de politie werken zonder opleiding?