Ontvangen leraren dit jaar (net als voorgaande jaren) op de dag van de leerkracht een bonus van 200 euro bruto?

In 2006 is deze regeling ingevoerd, maar ik kan nergens terugvinden of dit nog steeds van kracht is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In een bericht op DRS online staat dat het om een eenmalige bonus voor het jaar 2006 ging, uitgekeerd op Dag van de Leraar 2006. Maar misschien zijn er nog andere bonussen.