wat is de minimaal oog correctie die je mag hebben om mee te doen aan de piloten selectie?

ik heb een oog correctie 0,0 voor rechter oog en 0,25 voor linker oog ik weet niet of dat nog binnen de grens is voor de eisen van de piloten opleiding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je niet juist de maximale correctie? Nu lijkt het net of het verplicht zou zijn om een bril of lenzen te dragen als je piloot wilt worden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol, klopt

Het beste antwoord

Bij de KLM flight academy mag je en afwijking hebben van tussen de -6 en +4 (grenzen uitgezonderd). Bij -5 of +4 is, wordt er eerst begonnen met een oog onderzoek.