Bestaat er een boek of site waar je alles kunt vinden, wat er precies allemaal in edn onderwerp in moet ?

Ik moet verschillende rapporten en brieven schrijven voor mijn opleiding. Ik weet niet wat er allemaal in bijv. In de inleiding, achtergrondinformatie, voor-of nawoord en andere
Onderwerpen. Bestaat er een boek of een site waar dat op staat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er bestaan diverse boeken over het schrijven van rapporten en brieven. In een bibliotheek zijn deze titels nog verkrijgbaar: Effectief en creatief schrijven hoe technische en creatieve vaardigheden kunnen leiden tot een goed verhaal en een boeiend rapport door Job Creyghton Plaatsingscode:813 Jaar:2002 Onderwerp:Schrijfvaardigheid Gevonden:Creyghton (1) , Job (1) Tags:schrijven, creatief, effectief Een goed rapport schrijven van beleidsnota's, evaluatierapporten, verklarende en beschrijvende nota's en instructierapporten door Riny Jans Plaatsingscode:844.4 Jaar:2009 Onderwerp:Rapporteren E-mailen en brieven schrijven Auteurs: Margreet Kwakernaak Materiaalsoort: Boek Onderwerp: E-mail, Brieven Taal: Nederlands Uitgever: Pearson Education Jaar: 2010 Plaatsingscode: 844.5 ISBN: 9789043018197

Bronnen:
http://zoeken.bibliotheek.nl/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100