Zijn er goede coaching programma's in nederland beschikbaar, die je leren *the law of attraction* te gebruiken in je leven?

Ik hoop dat er mensen met een antwoord komen!
Alvast bedankt,
Gr.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Het is misschien flauw, maar waarschijnlijk is het beste antwoord "Nee". The Law Of Attraction is leuke stof tot denken, maar wetenschappelijk wordt het niet bepaald serieus genomen, en wetenschappelijk gesproken is het absoluut geen wet/law.

Dat gezegd hebbende, is het volgens mij wel goed voor mensen om een positieve levensinstelling te hebben. Daar zijn vast allerlei trainingen enzo voor. Ik zou je aanraden om je blik te verruimen. Zoek eens naar NLP trainers. Ik ken mensen die de Avatar training hebben gedaan. Ze hebben er enerzijds veel aan gehad, maar anderzijds zijn ook die trainingen best omstreden. Ze proberen behoorlijk fanatiek om mensen aan zich "te binden", wees dus op je hoede als je formulieren ziet, of verkooppraatjes begint te horen!!

Voor een leuk, lichtvoetig (en een beetje bizar) stukje positiviteitstraining, zoek Bashar eens op (in de bron een link naar een audio-introductie.)

Overigens neem ik aan dat je de films The Secret, What The Bleep Do We Know en Down The Rabbit Hole al gezien hebt: zo niet: Kijk ze, en/maar wees je ervan bewust dat het wetenschappelijk gezien allemaal niet echt eh... even eh... "waar" is!!