Hoe snel moet een opdrachtgever je melden dat je schade hebt veroorzaakt ? En hoe ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat neem je neem ik aan mee in je overeenkomst of je (algemene) voorwaarden. Bij mij is het zo als mensen een klacht hebben (schade kun je zien als een soortgelijke regeling) binnen 48 uur schriftelijk of per e-mail gemeld worden. Mondelinge klachten doe ik niets mee; iemand kan zijn woord altijd nog gaan aanpassen. Een brief of e-mail is toch meer zwart-op-wit.

als ik me niet vergis binnen 36 uur dat kan op verschillende mannieren . schriftelijk.. email..telefonisch..

Zoals opgeschreven staat in je algemene voorwaarden, er vanuit gegaan dat de opdrachtgever die heeft gezien ( op de offerte/factuur) en zijn/haar handtekening er op staat. Anders is er wettelijk geen vastgelegde bepaling denk ik... Idd enkel schriftelijk is het beste. Woord is snel veranderd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100