Heb je in dit geval nog recht op studiefinanciering?

Ik vroeg me af voor in hoeverre je in dit geval nog recht hebt op stufi:

Niveau 3 en 4 spw behaald (in totaal 2,5 jaar stufi ontvangen). Daarna 1,5 jaar op het HBO gestudeerd. Helaas toch net een stapje te hoog en mijn droombaan krijg ik door een opleiding op het MBO. Voor in hoeverre heb ik nu nog recht op stufi op het MBO?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb even voorje gekeken en ik denk dat je hier wel verder komt suc6 http://www.studieinfo.nl/studiefinanciering/mbo.html p.s duo heeft ook goeie info
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik het weet, krijg je 4 jaar studiefinanciering.
Je hebt in princiepe 4 jaar ontvangen. Ik ben bang dat je geen studiefinanciering meer zult ontvangen. Bel voor zekerheid met DUO.

Kijk eens of je een uitkering kunt krijgen zodat je wel je studie kan bekostigen.