Hoeveel mails ontvangt DUO op één dag?

Wanneer je een mail stuurt naar DUO krijg je een bevestigingsmail waarin staat dat ze binnen 5 werkdagen proberen te antwoorden op jou vraag. Typisch is dat het echter altijd minimaal 5 werkdagen duurt tegen dat je antwoord krijgt. Nu vraag ik mij dus af: hoeveel mails ontvangt DUO op één dag?

(geen idee in welke categorie deze vraag moet)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar is eigenlijk geen concreet antwoord op te geven.
Ik denk ( en dat is een aanname ) dat het voor het starten van een schooljaar drukker is dan halverwege het jaar.
De vijf dagen is eenvoudig uit te leggen.
Het e.e.a. zal natuurlijk eerst gefilterd moeten worden eer het bij de goede afdeling terecht komt.
Daarna moet er een antwoord gezocht worden of andere zaken geregeld worden.
Dan komt de mail weer terug, alwaar het antwoordt word meegezonden.
Gelet op dat het een landelijk bureau is zal het echt niet bij tientallen mailtjes blijven.
Dus om een zo goed mogelijk antwoordt te kunnen geven gaat er wel wat tijd eroverheen.