Welke boeken heb je nodig in het eerste semester van de Haagse Hogeschool Pabo-opleiding?

Ik kan niet alle boeken in één keer betalen en het is me niet helemaal duidelijk welke boeken voor het eerste semester zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed dat je kijkt naar welke boeken je meteen daadwerkelijk nodig hebt! Tip: bestel ook niet alles klakkeloos op studystore, maar zoek op marktplaats en bol. Hiermee heb ik al meer dan de helft bespaard op mijn boeken. Vaak zijn ze blij dat ze er vanaf zijn. Succes!

Het beste antwoord

Dat soort dingen zou ik gewoon even op school vragen, dat kan iemand zo niet zeggen, wat vorig jaar was kan nu anders zijn. Leg de reden uit, dat zullen ze heus wel begrijpen en probeer zoveel mogelijk tweedehands te krijgen.