ik ben zonder te weten van een 22uur contract naar 12uur gezet mag dat?

en krijg daardoor nergens een hypotheek door.
Dat is zo frustrerend , en mijn werk reageert nergens op.
zeker niet op mijn mailtjes, met de vraag hoe dat kan.daar kwam ik pas achter bij de hypotheek adviseur. en ik ben zeker al 13 jaar in dienst. en krijg daardoor nergens een hypotheek door.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je op basis van 22 uur wel een hypotheek krijgen dan ?
Stat jouw handtekening onder het nieuwe contract ? Dat mag namelijk - uiteraard - niet zonder jouw medeweten eenzijdig gewijzigd worden.

Antwoorden (2)

je kan nooit zo maar van een 22 uur contract naar een 12 uur contract gaan. mailen is niet handig ga naar de afdeling p&O en vraag even waar de handtekening is die je hebt gezet voor die 12 uur. Die kan er dus niet zijn dus vraag je even waar je contact is en waarom dat zomaar eenzijdig is veranderd.
11 jaar geleden
Néé, dat mag niet! Een (nieuw) contract wordt gesloten tussen partijen waarvan jij er één bent! Als dat zonder jouw medeweten èn ondertekening voor akkoord is gebeurd, is er geen (nieuwe) overeenkomst. Je oude arbeidsovereenkomst is dan nog steeds acteel...