wat is ob-informatie?

ik kan de betekenis van de afkorting niet op internet vinden. dit is een opdracht voor school. Ik moet krantenkoppen vinden die "typerend zijn voor ob-informatie."

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Amadea
11 jaar geleden
Welk vak betreft het dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onderbouw?
Amadea
11 jaar geleden
Hallo GoeieVraag, komt er nog een reactie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is heb je ook een boek voor maatschappijleer. Daar staat in wat ub en ob-informatie is. Neem het eens door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ongeveer Pagina 66. het heeft te maken met het soort informatie. Makkelijke "Uitgestelde beloning-informatie" en het wat moeilijkere "uitgestelde beloning-informatie.

Antwoorden (2)

Informatie over OmzetBelasting (?):

http://nl.wikipedia.org/wiki/OB
https://www.google.nl/search?q=omzetbelasting+informatie&aq=f&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
ob je verzint wel an alles he freek puntjes en puntjes maar dit is echt onzin wat je schrijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, zonder context wordt dat gissen. Overigens heb ik er ook een ? achtergezet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je moet gissen met een vraagteken zet je dat in de reacties!
Ha, dankzij Suussuus weten we eindelijk dat het gaat om maatschappijleer.
OB-informatie: Onmiddellijke Beloning. Levert informatieplezier, kost weinig moeite, neem je gemakkelijk op.
Daarnaast heb je UB-informatie: Uitgestelde Beloning. Is moeilijker te volgen, maar als je je er doorheen worstelt word je beloond met achtergrondkennis waar je later nog wat aan hebt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je studieboek is dus ub-informatie...