Studiefinanciering opnieuw aangevraagd krijg ik dan ook weer een OV automatisch of moet ik opnieuw aanvragen?

Ik heb opnieuw Studiefinanciering aangevraagd, omdat ik er een jaar tussenuit ben gegaan(jaar dus gestopt met school), maar krijg ik nu automatisch weer een brief voor OV of moet ik dat ook ergens weer helemaal opnieuw aanvragen.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Die moet je opnieuw weer aanvragen en activeren. Je kunt nl. ook studiefinanciering vragen zonder het OV product erbij. Als je in de plaats woont waar je studeert is dat onzin. Uiteindelijk wordt alles een lening als je niet slaagt.